Ga naar de inhoud

4PIP – Weblog – Al meer dan 20 jaar

Programmeren geeft je powerrrr!

  • 4PIP
  • Pauline Maas
    • Privacy

Mediawijsheid door Heineken

21 maart 2010 paulinem MediaWijsheid

Heineken heeft een reclame campagne gelanceerd waarbij ze een fake event in het leven hebben geroepen. Ze organiseerde een (nep)klassiek concert tijdens een belangrijke voetbal wedstrijd van as milaan. Heel veel mensen die geen klassieke muziek liefhebbers waren werden naar de zaal gelokt. Kijk wat er gebeurd.

Share this:

Bericht navigatie

Vorig bericht:De GameScool
Volgend bericht:InternetMemorie game

Categorieën

4PIP (140) 100maakprojecten (108) Antillen (65) apps (74) BJM (24) Buitenland (134) CodeKinderen (164) CodeKlas (60) CodeWeek (71) CodeWise (24) Computational Thinking (124) Congres (177) digitaal knutselen (30) digitale geletterdheid (45) GameMaker (77) GameMaker4School (87) GameMaker4You (32) Games (182) GameScool (35) Internet (50) InternetMemorie (24) iPad (44) Lezing (39) MakerMovement (194) Mariendael (180) MediaWijsheid (272) Micro:bit (252) microbit101 (95) Microsoft (69) MIEE (24) MKO (159) Multimedia (92) Onderwijs (36) Online (29) Pers (49) Pittige Dames (40) Programmeren (315) Robot (68) Scratch (54) SocialeMedia (100) Speciaal (25) Tools (83) Unpack (194) VHTO (28) Visio (196)

Archieven

Social Media

WordPress thema: Gridbox door ThemeZee.